O lado negro da vida...

 
  Daniela Santos
João Cúcio
  Liliana Ferreira
  Mayra P. Fernandes
Nuno
Vanessa S
Neuza Correia
João Simão
   
   
 

WIKIpédia
RSS
E-MAIL

on-line | visitantes

 
 

sábado, outubro 21, 2006

;(

Statement from Kevin Richardson

“After 13 years of what can only be described as a dream come true, I have decided that it is time to leave the Backstreet Boys. It was a very tough decision for me but one that was necessary in order to move on with the next chapter of my life. Howard, Brian, Alex and Nick will always be my little brothers and have my utmost love and support. I would like to thank the Backstreet fans for all the beautiful memories we have shared together and look forward to including you in the next phase of my life. I wish my brothers continued success and look forward to their new album.” Kevin

Eles estão velhos...e eu a ficar...que saudades da adolescencia...

7 Comentários:

Como li o texto na diagonal, pergunto; vamos ter de levar com algum CD a solo do sujeito?

Sem comentário...

LOL

Vamos...


:)

Este comentário foi removido por um gestor do blogue.

Eu era feliz, aclamava os Back que nem uma doida e tenho muita pena que o Kevin tenha tomado essa decisão!
Sim, estou velha, mais ainda não me passou!

Mais uma???

Sinceramente não sei porque os rapazes odeiam tanto os back...
Pois tenho pena que o Kevin saia do grupo, mas um carreira a solo não é mal pensado...hein

Enviar um comentário

 

<< Home

template by: João Simão | simaocc on-line